الأربعاء، 28 مارس 2018

بالفيديو: اشتعال الحرب ورد صاعق من سما المصري للمستشار مرتضي منصور بعد أهانته لها (ستات مصر أشرف منك)

 تصدر هذا العنوان على قائمة أهم الأخبار " زفة سما المصري على الموتوسيكل" وأيضا فتح عليها النار من قبل المستشار مرتضي منصور، حيث قام بانتقادها بنقد لاذع جدا حيث قال " رايحة اللجنة على الموتوسيكل عيب ستات مصر هم البسطاء ... اللي عارفين قيمة مصر ... وأشرف منك" وأكمل حديثه قائلا " عيب أنتي أسأت لسيدات مصر وشوهت صورتهم".


وذلك بعد نزولها للإدلاء بصوتها في الانتخابات وهي راكبة الموتوسيكل بشكل جعل الناس تتجمهر حولها، ولكن لم يمر هذا التعليق مرور الكرام حيث ردت عليه الفنانة سما المصري برد أكبر  حيث قالت " كل ده عشان أنا قولت عليك أنك أخواني، 




وكشفتك على حقيقتك، وكشفت الفيديو اللي كنت بتمدح فيه الأخوان ومرسي، في عز ما كنت أنا بهاجمهم، ولا مش عاجبك عشان أنت مش عارف تعمل زي، ولا علشان الناس أتلمت عليا وأنت ولا حد عبرك، وانا هعرفك حقيقتك، ويالا نتحبس في واحد منافق زيك، وفي الآخر الست قالت لك هي حرة، كبسة يا مرتضي صح " وقامت بالتعليق عليه بطريقة كوميدية قائلة" أنت شغال مراسل ولا مذيع، أكيد مذيع في صفقة القرن".


 



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق